تهران، حکیمیه، دانشگاه شهید بهشتی، پردیس شهید عباسپور، ساختمان دکتر حسابی، پارک علم و فناوری، شرکت دانش بنیان آبرام تلفن : 09127628430 - 73932113(021)

حضور آقای محمد محمودزاده مدیر عامل شرکت آبرام در شبکه یک سیما

حضور آقای محمد محمودزاده مدیر عامل شرکت آبرام در شبکه یک سیما

ساعت 23.15 سه شنبه 28 دی ماه سال 1400 مدیر عامل شرکت آب راهبر محاسب آقای مهندس محمد محمودزاده در برنامه ” کارویا ” از شبکه یک سیما حضور داشتند. در این برنامه آقای محمودزاده با یکی از محصولات خود به نام پکیج تصفیه فاضلاب کارواش ها را معرفی نمودند. یکی از محصولات اصلی شرکت آبرام ، پکیج تصفیه فاضلاب کارواش به روش انعقاد الکتریکی می باشد. پکیج تصفیه فاضلاب کارواش بدون استفاده از مواد شیمیایی و با استفاده از برق فرآیند انعقاد را انجام می دهد.

پکیج تصفیه فاضلاب به روش انعقاد الکتریکی

پکیچ تصفیه فاضلاب به روش انعقاد الکتریکی (Electrocoagulation) ،یک سازه تصفیه خانه پیش ساخته است که فرآیند تصفیه در آن به روش انعقاد انجام می شود. این پکیج ها به صورت پیش ساخته در کارخانه شرکت آبرام ساخته می شود و پس از ساخت به محل نصب ارسال می گردد. فاضلاب در این روش به صورت الکتریکی تصفیه می شود. این پکیج مناسب فاضلاب ها شیمیایی است. فاضلاب کارواش ها ، قالیشویی ها ، کارخانه های تولید کننده مواد شوینده  و … مناسب تصفیه به این روش است. انعقاد الکتریکی (Electrocoagulation) نوعی روش خاص از فرآیند انعقاد شیمیایی است که پارامتر های انعقاد از طریق انحلال آند با جریان بین الکترود های آند-کاتد تشکیل می شود. فرآیند انعقاد الکتریکی (Electrocoagulation) باعث می شود که یون های انعقادی کمتری استفاده شود و در عین حال آلاینده بیشتری حذف شوذ و نیاز به اضافه کردن مواد شیمیایی متعارف مانند انعقاد و لخته سازی متعارف نیست.

آقای محمد محمودزاده مدیر عامل شرکت آبرام

 

کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب به روش انعقاد الکتریکی

پکیج فلزی تصفیه فاضلاب به روش EC ساخت شرکت آبرام برای فاضلاب هایی زیر مناسب است :

  1. تصفیه فاضلاب کارواش ها
  2. تصفیه فاضلاب خاکستری خانگی ناشی از سینک ظرف شویی ها ، دستشویی ها و … (فاضلاب های اماکن مسکونی به غیر از فاضلاب انسانی)
  3. تصفیه فاضلاب خاکستری سازمان ها و ادارات (فاضلاب های واحد های مسکونی به غیر از فاضلاب انسانی)
  4. تصفیه فاضلاب های رنگرزی ها
  5. تصفیه فاضلاب کارخانجات رنگ و رزین و پلیمر
  6. تصفیه فاضلاب کارخانجات دارای مواد آلی بالا
  7. تصفیه فاضلاب صنایع مواد شوینده و پتروشیمی
  8. به عنوان پیش تصفیه در فرآیند تصفیه فاضلاب

 

5/5 - (1 امتیاز)
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب ها : , , , ,

به اشتراک بگذارید :
whatsapp