تهران، حکیمیه، دانشگاه شهید بهشتی، پردیس شهید عباسپور، ساختمان دکتر حسابی، پارک علم و فناوری، شرکت دانش بنیان آبرام تلفن : 09127628430 - 73932113(021)

فروش پلی آلومینیوم کلراید

فروش پلی آلومینیوم کلراید

فروش پلی آلومینیوم کلراید یا PAC ، بستگی به گرید مصرفی (یعنی آشامیدنی یا صنعتی بودن) آن دارد. پودر پَک، با توجه به نوع مصرف، در دو گرید آشامیدنی و صنعتی وجود دارد که در خواص ظاهری و ساختار فیزیکی متفاوت هستند. شرکت آب راهبر محاسب، به عنوان یکی از عرضه کنندگان انواع گریدهای پلی آلومینیوم کلراید (پک) از کشور های چین و هند ، سعی کرده است تا نظر مشتریان را از نظر کیفیت، قیمت و سرعت تحویل دهی تامین نماید.

فروش پلی آلومینیوم کلراید در شرکت آب راهبر محاسب جهت انواع گرید های پک انجام می گردد. 

پودر پلی آلومینیوم کلراید صنعتی با توجه به بیشتر بودن خلوص آهن موجود در آن، قیمتی بیشتر از نوع آشامیدنی آن دارد . محدوده ­ی قیمت پودر پَک صنعتی چینی با برند فوبیون؛ از حدود کیلویی 14,000 تومان(قیمت دی 98) و قیمت پودر پَک آشامیدنی چینی فوبیون از حدود کیلویی 13,000 تومان(قیمت دی 98) می ­باشد.

نکات استفاده پلی آلومینیوم کلراید

  • اگر شما بهر­ه ­بردار تصفیه ­خانه ­ی آب یا فاضلاب هستید؛  باید بدانید که استفاده از دوز درست و بهینه بسیار مهم است؛(زیرا قیمت فروش پلی آلومینیوم کلراید بالا بوده و باید بهینه استفاده شود.) زیرا در صورت استفاده از دوزهای بالا در مکانیسم انعقاد و لخته ­سازی ، منعقد کننده می تواند موجب برعکس شدن بار شده و ذرات پس از خنثی شدن دوباره باردار شوند ( این بار مثبت) و دوباره ناپایدار شوند. مقدار لجن تشکیل شده نیز در صورت استفاده از مقادیر اضافی PAC افزایش خواهد یافت. همچنین، استفاده از پلی آلومینیوم کلراید باعث به وجود آمدن میکرو لخته ها می گردد. سپس معمولا یک عامل لخته ساز مانند پلی الکترولیت  به آب اضافه می­ کنند تا این لخته های کوچک رابه یکدیگر متصل کرده و شرایط رسوب را تسریع کند. PAC ،باید پس از رقیق شدن استفاده شود. مقدار و دوز مصرفی آن بین 1-15 گرم در هر تن است ولی مقدار مصرف دقیق آن باید با توجه به آنالیز تعیین شود.
  • اگر شما بهر­ه­بردار کارخانه­ ی کاغذسازی هستید؛ باید بدانید که استفاده از پودر پلی آلومینیوم کلراید در کاغذسازی به فرآیندهای سایزبرداری (Sizing) و  ماند  (Retention) مربوط می شود. در سایز برداری، میزان جذب آب در سلولز ب­وسیله رزین و پودر پَک کنترل م ی­شود و در فرایند ماند؛ برای افزایش ماند الیاف، از این پودر و یا دیگر منعقدکننده ­ها استفاده می ­گردد.  افزایش سرعت خروج آب اضافی در کاغذ (افزایش سرعت خشک شدن) و نرمی و پلاستیسیته بیشتر سطح کاغذ، از دیگر مزایای استفاده از این ماده می­ باشد.
  • اگر شما بهر­ه­ بردار کارخانه ­ی صنایع غذایی هستید؛ باید بدانید که کاربرد PAC  در تولید نشاسته جهت جداسازی آب از نشاسته کارایی فوق العلاده ای نسبت دیگر جایگزین ها داشته است. همیشه، در دستورالعمل ­های استفاده از مواد شیمیایی قسمت HSE (که از قیمت بالا فروش پلی آلومینیوم کلراید آگاه هستند)یکی از مهم ­ترین قسمت­هایی است که موردتوجه بهره ­برداران قرار می ­گیرد. عمل کردن به این نکات، موجب بازده ی بهتر و استفاده­ ی سالم­ تر از این مواد می ­گردد.

با توجه به این موضوع، نکات کلی زیر، در استفاده از PAC باید مورد توجه قرار گیرد:

 

 این ماده­ ی خورنده در صورت بلع، برخورد با پوست یا واردشدن به چشم، موجب التهاب، خارش و سوزش می ­شود و در صورت استنشاق، موجب آسیب به دستگاه تنفسی می­ گردد.

مقادیر انبوه پلی آلومینیوم کلراید را باید در مخازن پوشیده شده با فولاد ، لاستیک با روکش پلاستیکی یا فایبرگلاس ذخیره شود. برای مقادیر کمتر ، ظروف پلی اتیلنی قابل قبول است.

 

3.7/5 - (3 امتیاز)
3.7/5 - (3 امتیاز)

برچسب ها : , , , , , , , , ,

به اشتراک بگذارید :
whatsapp